Witajcie, koledzy adepci. Tałatajstwa tego całego na szlaku moc się panoszy, przeto trza coś z tym zrobić. Wiedźmin, wiadomo, pracuje sam, ale jak przyjdzie co do czego, to lepiej trzymać się w kupie, hehe, bo wiecie, nikt nie ruszy… ehh.
Tak czy inaczej, dziś ruszył w wielkich bólach Witcher: Monster Slayer. Jeżeli ktoś zamierza poświęcić mu trochę czasu, zapraszam do zapraszania się do znajomych i wymiany doświadczeń i wrażeń z gry.
Chyba najwyższa pora założyć telegrama…
Pierwsze wrażenia: iPhone 7 z iOS14 ssie pod względem baterii sam z siebie, a tu w 86 minut spaceru bateria z 98 na 15%, w tym czasie 4 crashe… Z pozytywów potwory wyglądają bardzo porządnie, a w samej grze wyjątkowo dobrze wyglądają scenerie o zachodzie słońca oraz w nocy.
sama mechanika walki mnie nie powaliła. Irytująco łapie raz atak jako silny, a raz jako szybki
walka jest… zbyt angażująca. W Pokemonach rzucanie pokeballa to nie była skomplikowana sprawa, a tutaj, żeby pokonać potwora trzeba poświęcić trochę uwagi … co jest problematyczne, jak się spaceruje, a nie idzie stać w jednym miejscu
questy porozrzucane są zbyt daleko. Pierwszy miałem 200-300m od domu, ale kolejny już dwa osiedla dalej
Teoretycznie jest możliwość przeniesienia questa bliżej, ale nie testowałem jeszcze tej opcji i nie wiem jaka odległość jest wymagana, żeby przeniosło.
fabuła i ogólnie te komiksowe wstawki wyglądają bardzo ok. Naprawdę jestem pozytywnie zakoczony
brakuje mi jednak w Wieśku polskiego dubbingu
bateria o dziwo na iP11 nie drenuje tak szybko, a gram w normalnych ustawieniach grafiki (o tym niżej)
na niskich ustawieniach gra chodzi w 30 FPS, wiec polecam odpalenie normal dla 60 FPS. Przynajmniej tak mi się wydaje…
Gryf jest niczym niedźwiedź z Far Cry 3 - niedozajebania
mało jest powtorów, tzn trzeba się naprawdę dużo nachodzić, żeby ubijać potworki. Samo chodzenie aktualnie nic jeszcze nie daje, powinni poprawić spawnowanie albo wprowadzić coś ala wykluwanie jajek z Pokemon Go za chodzenie. Liczę, że to będzie rozwijane i coś z tym zrobią
nie umiem parować. To jest na razie nie do ogarnięcia dla mnie
podczas animacji znaków oraz gdy wchodzi slowmo pod krytyka można dostać w twarz. Nie ma „klatek nieśmietelności” podczas tej animacji, a np krytyka nie można anulować. Nie powiem, ile razy dostałem w trąbę i padłem przez to ;/
Wczoraj próbowałem na 3 i bez oleju… Dzisiaj już mam 5, zaraz 6 lvl, petardy ogniste, więc musi paść. Fajnie, że trzeba się przygotować do tego. Takie zgodne z kanonem