Sony WH1000 MX3 - wada fabryczna i gwarancja

Kontynuacja mojej sprawy z reklamacją słuchawek którą rozpocząłem w innym wątku.

Topowe słuchawki kupione pod koniec 2018 roku za 1699zł właśnie zaczęły się rozpadać. Dbam o nie szczególnie dobrze, korzystam jedynie w biurze, zawsze przechowuję w pokrowcu. Pękł delikatny plastikowy element pałąka po lewej stronie.

Serwis sony umywa ręce. Ekspertyza serwisu brzmi: “Uszkodzony mechanicznie pałąk - pęknięty”. Koniec ekspertyzy. Proponują naprawę w absurdalnej kwocie 357zł. Sklep (Sony Centre w Rzeszowie) umywa ręce, opierając się na rzeczonej ekspertyzie. Od sprzedawcy usłyszałem jeszcze że “mogę sobie iść do Rzecznika Konsumenta, nic mi nie pomoże”. Jestem doszczętnie oburzony tą polityką Sony i to jest z całą pewnością mój ostatni zakup.

Co ciekawe, internet jest pełen jest wpisów z identyczną wadą, patrząc na niektóre zdjęcia mam wrażenie że widzę moje słuchawki, pękniecie występuje w tym samym miejscu. Pierwszy przykład, z linkami do innych spraw: Pęknięty plastik pałąku WH-1000XM3 - wada fabryczn... - Sony

Czy ktoś z Was spotkał się z analogiczną sprawą? Co robić w tym przypadku? Zgłosiłem sprawę do Miejskiego Rzecznika Konsumenta i mam wrażenie że tutaj sprawa się niestety zatrzyma…

3 polubienia

Pozostaje głosować portfelem w przyszłości.

1 polubienie

Współczuję, strasznie drogi sprzęt jak na niecałe 2 lata działania. Sam mam te same słuchawki i przez te wpisy zastanawiałem się nad Jabrą 85h - tam serwis jest super. Ale Sony były tańsze, plus żeby zabezpieczyć się przed taką sytuacją kupiłem je na Amazonie, żeby w razie czego skorzystać z ich wsparcia. Możesz z nich normalnie korzystać, czy nie? Widziałem gdzieś wątki przed zakupem słuchawek, że ludzie naprawiają w nich usterki (ale nie pamiętam, czy taką konkretnie jak masz Ty). Bardzo Ci współczuję. Sony dla mnie było zawsze wyznacznikiem jakości (flagowe telefony produkują w Japonii - przynajmniej do niedawna).

Skończyło się na tym, że skleiłem słuchawki taśmą :face_with_head_bandage:

Wrzuciłem temat na wykop - zebrałem trochę zdjęć z internetu obrazujących ten sam problem.

Jeśli ktoś z Was będzie miał dylemat SONY czy BOSE to zdecydowanie odradzam te pierwsze.

3 polubienia

Moje pękły i właśnie sprzedawca odmówił uznania reklamacji

to może zamiast do sprzedawcy spróbuj do producenta