Huawei + Unifi Express jak ogarnąć ten bajzel

Przyszło, czas sprawdzić jak działa :slight_smile:

6 polubień

Daj znać jak się sprawdza bo sam się zastanawiam nad zakupem :grinning:

Bardzo mnie interesuje jak to się sprawdza jako serwer VPN. Gdybyś miał szanse przetestować to byłbym bardzo wdzięczny.

ja akurat nie będę chyba dobrym kandydatem na sprawdzenie VPN bo nie znam się na tym :smiley: u mnie ma to polepszyć zasięg w domu a do tego dać mi podgląd co tam + - dzieje się w mojej sieci, mam już Access Point od nich i działa ok ale właśnie brak mu zasięgu, do tego dom jeszcze nie jest skończony więc muszę mocno szyć, brak spiętych kabli, gniazdek itp, więc nawet teraz podpinając to na krótko nie zadziałało z konfiguracją, mój główny router od dostawcy też jakiś jebnięty jest bo wiecznie mam z nim problem, więc muszę tu wyeliminować najpierw podstawowe błędy i problemy a to chwile się zejdzie pewnie.

Miałem nadzieję że jednak się jakoś zepnie z moją siecią ale na obecną chwilę nie działa :confused:

Ja mam w domu express, ale sam. Jeśli będę chciał zrobić mesh to po prostu dodam drugi taki ¯_(ツ)_/¯
Ale jako domowy router się sprawdza fajnie.

Myślisz, że udźwignie trzech klientów VPN jednocześnie ?

Z tego co wiem to powinien. Ja bym chciał użyć tego site-site VPN i zrzucać backupy offsite na serwer u rodziców.

Tailscalem tego nie obskoczysz?

Mi pasuje to, że mogę mieć VPN zapięty na routerze i część ruchu pchać przez VPN a część bezpośrednio.
Dzięki temu używam tylko jednego urządzenia :rofl:

Myślałem o Tailscale ale za każdym razem jak testowałem to mialem bardzo słabą prędkość.

1 polubienie

Mogem :grinning:
Ale ostatnio mam z nim małe problemy przy dużych transferach. Plus boli brak statystyk :disguised_face:

1 polubienie

Ale przed nim masz wpięty jakiś od dostawcy jak rozumiem.