🚇 Gierki do "pykania w metrze"

No witam, poszukuję gierek, w które można sobie popykać w metrze. To taki dość specyficzny typ. Aktualnie gram w Matchington (które jest tak bardzo podobne do Candy Crush, że każdego dnia czuję się brudny), dziś zakupiłem Card Thief i zobaczymy, może to będzie coś, co się idealnie sprawdzi, ale może macie jakieś propozycje?

Co ma dobra gierka do metra? Działa w offline, nie wymusza in-appów, może być płatna i “rozgrywka” trwa 10-15 minut albo nie ma limitu czasowego i zawsze można do niej wrócić.

2 polubienia

Rayman Fiesta run. Z początku łatwa, lecz później przeklinasz pod nosem. Za 5 Ziko to cud miód. Nie trzeba netu :grinning:

1 polubienie

Tego samego autora co Card Thief: ‎Aplikacja Card Crawl w App Store
Polecam. Gram jadąc do pracy już od kilku miesięcy, a w słuchawkach w tym czasie podcasty lub audiobooki.

1 polubienie

Może darmowe KingdomRush i następne płatne tanio części?

Kingdom Rush — Ironhide S.A.

1 polubienie

Sevn, Sky Force Reloaded, Mini Metro, Alto,

1 polubienie

Jest niewiele gier, które na moim telefonie zagościły na dłużej, bo nie jestem fanem mobilnego grania. Ale…

[Wszystko na iOS]

  1. Heartstone - karcianka od Blizzarda. Nie gram od momentu premiery Gwinta (który jeszcze w tym roku wyląduje na kieszonkowych iOS’ach).
  2. Monument Valley 1&2 - jeżeli do metra to na tydzień najwyżej, bo szybko się kończą i nie ma za bardzo sensu wracać.
  3. Seria Infinity Blade - niestety już nie do kupienia, ale jeżeli ktoś zdążył przed wycofaniem to elegancko.
  4. DominoDrop - taki trochę tetris, tyle że z kostkami domina.
  5. Oddmar - pierwsza tego typu platformówka, którą z chęcią przeszedłem w całości i cały czas wracam, żeby wymasterować poszczególne poziomy.
  6. The Elder Scrolls Blades - sam jestem zaskoczony, że tak długo w to gram.
  7. Ocmo - trudna w cholerę gierka zręcznościowa, jak ktoś ma słabe nerwy to nie polecam w metrze bo można zacząć bluźnić pod nosem.