Drukarka atramentowa - polecenie

Jako człowiek od technologii zostałem poproszony o znalezienie drukarki kolor atrament. Ale ostatnio kupowałem coś takiego dekadę temu. Sam drukuję tylko w pracy ( :money_mouth_face:).

Sprzęt ma być dla teściów, prosty bez bajerów. Jakby się dało to z jakimś skanerem i może, żeby tusze się dało jakoś tanio wymienić/napełnić. Możecie coś polecić. Może producent? Jest coś takiego koło 3 stówek PLN? Może warto dołożyć parę zł.

W razie potrzeby proszę moderatora o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.

Epson e365 lub nastepca. Z tym ze kazdy atrament sie zapycha. jesli nie zalezy ci na kolorze to laser jakis stary HP bedzie wieczny

Nie znam się, więc się wypowiem.

Ja bym celował w drukarkę, która nie ma tych badziewnych tuszy z gąbkami w środku. kosztują one krocie a wystarczają na stosunkowo mało zadrukowanych stron.
Według mnie, super rozwiązaniem jest system napełniania każdego koloru z osobna. Masz pojemniki z płynnymi tuszami CMYK. Któryś się skończy - dolewasz.
Kiedyś miałem jakiś model firmy brother z tym systemem właśnie. Tusz się nie chciał skoczyć :slight_smile:
Widzę, że Epson coś takiego też robi np EPSON EcoTank L1110

Nie znam się, więc też od siebie dołożę :slight_smile:
Teściowie drukują aż tyle, że potrzebują atramentówki? Bo przy małej ilości drukowanych stron częściej wyrzucasz zaschnięte tusze niż puste.
W takich przypadkach laser jest jednak lepszym rozwiązaniem.

Może HP InkTank? Tusz uzupełnia się wlewając go z buteleczki do pojemnika.
W pracy od 3 miesięcy mam taką jako dodatek do lasera i jak na razie fajnie się sprawdza.