Originally published at: #279 – #YesRabat – YesWas | Podcast
Dziękujemy za przesłuchanie tego odcinka. Yes Was Podcast powstaje dzięki waszemu wsparciu. Dostawaj powiadomienia o najnowszych odcinkach na: Twitterze, Facebooku lub dołącz do naszego forum albo grupy na Discordzie, Telegramie lub Reddicie. Możesz też napisać do nas maila:
Do usłyszenia za tydzień!
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 59:20 — 50.0MB)
Subscribe: Apple Podcasts | Android | Google Podcasts | TuneIn | Spotify | RSS
3 polubienia
Tutaj też oznaczę. CC @RioT_PL
1 polubienie
Dobry odcinek, ale znowu widać, że @pawelorzech to kula u nogi lepszej połowy YWP.
4 polubienia
Jestem tuż przed słuchaniem, ale już bardzo dziękuję! To wiele dla mnie znaczy, nie sądziłem, że dostanę takie piękne… pożegnanie. Bo tu jest pierwsze miejsce w którym piszę to oficjalnie - jutro (31.07) #pdk jest ostatni dzień mojej współpracy z zeroPLN - zostaje w dobrych rękach.
A dlaczego, bo dostałem nową, bardziej rozwojową propozycję współpracy, jako Product Manager, u jednego z dużych polskich resellerów IT. Niestety, nie da sie pogodzić tych dwóch rzeczy.
Raz jeszcze bardzo Wam Panowie dziękuję! Czuję, że to co robiłem prowadząc ten serwis było bardzo doceniane przez społeczność.
4 polubienia
Wtedy przekierujemy domenę na dział z promocjami na forum… Ale gratulacje i dziękujemy, bo zeropln na zawsze w serduszku. Dobra robota Kamil!
4 polubienia
Chciałbym coś tu napisać w obronie BMW. Nie wierze, ze to robię, bo #TeamAudi, ale spójrzmy na to tak:
Większość producentów samochodów klasy średniej i wyższej każe sobie dopłacać za CarPlay.
Maja na to różne nazwy, ale zawsze ten koszt minimum €250-300 trzeba ponieść.
Jak ktoś sobie kupuje nowe BMW, to taki ktoś rzadko kiedy trzyma auto dłużej, niż dwa-trzy lata. Najczęściej wymienia je, jak skończy się leasing.
Z tego, co ja wyczytałem, to każde BMW będzie CarPlay enabled, tylko trzeba będzie aktywować subskrypcje. Wiec nie tak, ze najpierw płacimy za hardware, a potem za dostęp, tylko wyłącznie za dostęp.
Jeśli ktoś kupi auto na te trzy lata, to wyjdzie mu taniej, niż jednorazowa opłata za CarPlay w Mercedesie, czy Audi.
Jeśli to auto odsprzeda, a nie chciał CarPlaya, to nowy użytkownik może sobie aktywować.
W modelu Audi, czy Mercedesa, jeśli pierwszy właściciel sobie CarPlaya nie zażyczył, to drugi jest już out of luck.
A jeśli ktoś kupuje auto „do zajeżdżenia”, to może zapłacić $240 (dalej taniej, niż w MB, czy Audi) za subskrypcje na 20 lat.
To straszniej wyglada na papierze, niż w rzeczywistości.
Oczywiście te argumenty mają jedynie sens, jeśli to, co wyczytałem, czyli to, że nie ma opłaty jednorazowej na początku, jest prawda.
Nie zapominajmy tez, że nasza ukochana Tesla serwuje duże baterie w modelach z małym rangem i za opłata odblokowuje to software’owo. Tak samo jest zreszta chyba z Auto Pilotem.
BMW nie jest tu jakimś ewenementem
3 polubienia