Hey,
nie mam już kompletnie pomysłu co zrobić więc napiszę do was. Kupiłem mojej niewiaście xiaomi earbuds te w wersji czarnej na święta. Zauważyłem, że mimo to nosiła przy sobie słuchawki na kablu i się zdziwiłem. Teraz wymieniliśmy się na tydzień swoimi słuchawkami i odkryłem, że pudełko tych słuchawek się w ogóle nie ładuje. To znaczy jest tak: podłączam pudełko do ładowarki, na pudełku świeci się czerwona lampka, słuchawki ładują się i według statusu baterii w iphonie, robią to tylko do poziomu 70%, a późniejsze włożenie słuchawek do pudełka ich nie ładuje. To jakiś znany problem i jestem w stanie coś z tym zrobić, czy jestem zmuszony walczyć z gwarancją w durnym media expert?
Ja o tym pierwsze słyszę. „U mnie działa”. Myślę, że najpewniej byłoby zgłosić reklamację.
1 polubienie
Idź oddaj. To jest urządzenie które albo działa albo nie, jak nie chcesz się bawić w otwieranie i sprawdzanie baterii to po prostu wymień
2 polubienia
racja, będę musiał tak zrobić