Postanowiłem spróbować Revoluta, bawię się niecały miesiąc, mam plan podstawowy i kartę fizyczną. Generalnie działa, w realu płacę kartą albo telefonem, w necie kartą wirtualną, wszystko super.
Mam konta tam w PLN, EUR, CZK (oraz BTC, ale to się okazało nieprzydatne dla mnie). CZK 0, na razie nie korzystałem, wpłaciłem coś na konto EUR żeby zobaczyć, jak to działa.
Mój problem: często nie mam możliwości wymiany EUR na PLN, klikając ikonkę z podpisem “Wymień” na głównym ekranie. U góry mam EUR a na dole mogę wybrać jedynie BTC, CZK i EUR. Było tam PLN kiedyś, jestem tego prawie pewny. Ale zazwyczaj nie ma, tak jak teraz. Czyli po prostu nie mogę wymienić EUR na PLN, pomimo posiadania kont w Revolucie w obydwu walutach.
Coś ktoś by pomógł, od czego to zależy? Chciałbym zrozumieć zasady działania. Google nie pomaga.
@Martin_Fox@lexwon Faktycznie, jest PLN w szczegółowej liście wszystkich walut, które obsługuje Revolut.
Idiotyczne jest to, że nie korzystałem z CZK ani z BTC w Revolut, a on mi je podpowiada, a mam portfel w PLN którego używam i którego mi nie podpowiada. No i poza PLN i EUR oraz ww. nie mam innych walut/portfeli.
Edit: Do tego podpowiadam mi EUR gdy chcę wymienić EUR na inną walutę…
Dzięki, bo chodzi o kasę. Trochę mam opory przed trzymaniem większych sum w firmie internetowej, dlatego na razie się chciałem pobawić i zrozumieć. Ale oczywiście mam także opory przed trzymaniem wszystkiego w bankach Dywersyfikacja musi być