Siema Wasy, jako ze sytuacja u obecnego kontrahenta robi sie troche dziwna, zaczynam rozgladac sie za czyms nowym.
Krotko o mnie: QA z 5 lat doswiadczenia w testowaniu web, mobile (natywne aplikacje, hybrydy), API i dostepnosci. Glownie testy manualne - mam troche doswiadczenia z automatyzacja testow, ale tak na poziomie juniora.
Jezeli ktos z Was kojarzy jakas fajna firme, ktora poszukuje QA, to poprosze o info:) Zwlaszcza zalezy mi na sprawdzonych miejscach, ktore potrafia w remote i dobrze traktuja kontrahentow.
Sprawdź może MakoLab. Blisko masz, biuro fajne. Nie wiem czy kogoś szukają na QA ale wiem na pewno, że co i rusz poszukują kierowników projektów IT. A jak szukają PMów to i innych stanowisk na pewno. Sąsiad tam od lat pracuje i jest bardzo zadowolony. Kolega z nimi pracuje jako klient i też bardzo zadowolony. Chyba więc można firmę polecać.
Ja polecę https://career.pgs-soft.com/
Nie ma aktualnie aktywnej rekrutacji na QA ale CV zostawić można.
Nie mam doświadczenia z innymi firmami ale trudno mi sobie wyobrazić żeby można było porządniej traktować ludzi niż tu
Mam znajomych którzy tam pracują, więc po historiach które od nich słyszałem nigdy nie poszedł bym tam do pracy. Przykład pierwszy z brzegu - firma zachęca do zrobienia testu Gallupa który dostarczają, ale zaznaczają żeby broń boże nie robić go w godzinach pracy.
Nie chcę się bawić w obrońcę bo nie wiem co Twoi znajomi usłyszeli i w jaki sposób to przekazali ale osobiście pracuję tam już 7 rok więc co nieco wiem
Test Gallupa jest jedną z propozycji wykorzystania swojego budżetu rozwojowego (który możesz wykorzystać na dowolny rozwój w obszarach wykorzystywanych w pracy), który zawiera również godziny, które można wykorzystać na własny rozwój poza pracą projektową.
Akurat nie usłyszeli tylko odczuli na własnej skórze Fajnie że Tobie się tam dobrze pracuje, jak widać niekoniecznie wszyscy mają takie zdanie. Ale tak chyba można powiedzieć o każdej firmie na świecie.