Pomocy !1! Domena dla maila

Cześć Misie.
Prosto z rury.
Jestem totalnie zielony w tych sprawach.
Pomyślałem sobie że już jestem dużym chłopcem i czas na zrezygnowanie z maila w domenie @buziaczek.pl
Znalazłem sobie że domena mojenazwisko@co.uk jest wolna na ovh.
Więc super. Ale co dalej?
Aktualnie mam maila na gmailu i icloudzie. Oba używane na zmianę.
Z tego żaden z serwisów nie daje opcji zmiany na własną domenę.
Jeśli ktoś był tak miłyt i poprowadził mnie za rękę i powiedział. Mariuszku kliknij tu i tu zapłać tam i gotowe. Było by super :wink:

Pierw musisz kupić tą domenę. Następnie musisz wykupić HOSTING na skrzynkę pocztową.OVHcloud Hosted Exchange: Microsoft Exchange Professional Email | OVHcloud
Albo HOSTING w Polskim serwisie, nie jestem pewny na 100% ponieważ w USA są inne
serwisy pocztowe.
Email Hosting for Small Businesses - DreamHost

Już służę pomocą.

Mariuszu! Po pierwsze - kup domenę, którą chcesz kupić. Ten krok i tak trzeba zrobić. Jak już masz domenę w ręku, to tak jak mówi Tomek - musisz gdzieś tę pocztę hostować. Czy zrobiłeś już rachunek sumienia i wybrałeś coś dla siebie? Opcji jest od groma.

  1. Jeśli chcesz wygodnie i to co znasz, to możesz wziąć gsuite od Google,
  2. Możesz zdecydować się na coś równie dobrego, ale jednak od Microsoftu - Outlook,
  3. Może chcesz być bardziej poza wielkimi hostingami - wtedy możesz skorzystać z Fastmaila (ja korzystam! ten link daje 10% zniżki),
  4. Może chcesz bezpieczeństwo i prywatność - wtedy Tutanota albo Protonmail.
  5. Oferty pocztowe oferuje też między innymi OVH (ale nie są takie ładne albo szybkie jak inne podane wyżej)

Generalnie - jeśli chcesz mieć maila ze swoją domeną, to będziesz musiał zapłacić. Zdecyduj jaki budżet jest dla Ciebie ok i idź w tę stronę.