Netflix walczy z „rodzinami”

Zostajecie i szukacie kolejnego obejścia, czy Netflix idzie do kosza? :sunglasses:

Ja w sumie za Netflix-em bym nie płakał aż tak bardzo i coś czuje, że u mnie w końcu po tylu latach przyjdzie czas zamknąć subskrypcje.

2 polubienia

Idzie do kosza jak tylko dostanę info od mojej rodziny że coś ich zablokowało. Ale mimo że wiadomość wyświetliła się już dawno to nikt nie zgłaszał. Chyba nikt tam nie ogląda.

Plex allll the way!

1 polubienie

Kolejna zmiana obliczona na walkę z polską rodziną.

5 polubień

Moja rodzina już dostała komunikat, że TV nie jest przypisany do gospodarstwa.

Ciekawe czy VPN i ten sam SID załatwi sprawę?

Załatwi
Ja stwierdziłem że szkoda zachodu i sub anulowany.

No właśnie, mi też się nie chce. :joy: Nawet nie pamietam kiedy odpaliłem Netflix-a.

U mnie rodzina zgłasza problemy na TV, sprzęty mobilne działają.

Niestety netfliks ma najlepsze (najbardziej edukacyjne) bajki i musi zostać :disappointed:

1 polubienie

Ja się nie dzielę i nic mi się nie wyświetla ¯_(ツ)_/¯

Problem not exist :smiley:

2 polubienia

Ja myślę, że dopłata 10zl do konta to nadal lepiej przy podziale kosztów niż wykupienie 4k - 4 streamów lub 720p - 1 stream.

1 polubienie

U mnie już zablokowane. Netflix walczy z użytkownikami, ja już z nimi nie będę. Będzie coś lepszego to może wrócę.

Widać setki tysięcy osób myślą inaczej

Ale ja też zamykam jak tylko zaczną się problemy.
Przy okazji chyba pożegnam też SkyShowtime bo nie obejrzałem tam nic poza jednym odcinkiem “Mayor of Kingstown”.

Mayora i Tulsę sobie chyba wrzucę do Plexa i tyle.

2 polubienia

I the offer. I 1883. I 1923. I yellowstone. I Top Gun raz na tydzień.
Nie odpierdzielaj.

1 polubienie

PS: brawo dla Netfliksa za to, że w końcu nauczyli się spać na plecach.

VPN jak najbardziej zadziała. Ważne żeby klienci VPN wpadali w ten sam VLAN.

Dodatkowo, te ograniczenia dotyczą telewizorów. Urządzenia mobilne i komputery nadal mogą swobodnie korzystać.

Jeśli ograniczenie nie dotyczy telefonów to Google Cast / AirPlay powinny załatwić sprawę problemu :blush:

3 polubienia

u mnie na mobilkach i Apple TV działa bez zająknięcia

a założyciel konta zgłaszał problemy, ale kliknął, że jest w podróży, przyszedł kod weryfikacyjny na maila, i problem na jakiś czas z głowy,

coś mi się wydaje, że w p0lsce to będzie wyglądać inaczej niż w US… :thinking:

2 polubienia

Zapłaciłbym jakby ten podstawowy za 29.99 miał chociaż 1080p (umówmy się, że różnicy między 1080p a 2160p, siedząc 2m od telewizora to albo “raczej nie widać” albo “w ogóle nie widać”). Ale za mniej pieniędzy mogę mieć (ha tfu) Apple TV i mam wrażenie, że ostatnio obejrzałem tam 2x więcej rzeczy niż z Netflixa.

6 polubień

tak było, yes was

zabawne, jak Netflix będący kiedyś innowatorem, teraz ciągnie się w ogonie i do Listopada 2022 (!!) w najniższym planie miał tylko 480p, ale nawet teraz to wciąż jest 720p XD

4 polubienia

Czterysta

Osiemdziesiąt

P

image

5 polubień

Ja mam wrażenie, że to taka kwadratura koła.

Netflixowi kasa musi się zgadzać. Czyli albo więcej osób za mniejszą kasę, albo mniej osób płacących drożej. Jak ludzie poszli w rodzinki, to ceny zaczęły rosnąć, żeby wszystko się zgadzało. Rosnące ceny skłoniły więcej osób do “kombinowania” (nazwałbym to inaczej, ale nie mam ochoty na tą samą dyskusję kolejny raz), więc ceny znów poszły w górę, bo ilość kont nie urosła, więc ludzie zaczęli kombinować jeszcze bardziej…

I tak się to kręci.

2 polubienia