Microsoft Surface event

Słodki jezusie najpiękniejszy - Microsoft zrobił taki event, że głowa mała. Poddaję pod dyskusję wszystko, co się pojawiło. Co się pojawiło - zapytacie? No to trzymajcie czapki.

Im dalej, trym grubiej. Wow.

4lajki

Well, nic ciekawego :confused: chyba nie myśle już o ucieczce z sadu​:rofl:

1lajk

To składane toto z dwoma ekranami dość blisko pokrywa się z moja wizja składanego iPada.
Dopóki nie zobaczę, to nie uwierzę w to, ze Apple wypuści urządzenie z plastikowym ekranem.
Jeśli nie będą w stanie stworzyć jakiejś mieszanki szkła, która da się wyginać, to wyobrażam sobie coś podobnego, tylko z ekranami zachodzącymi w miejscu zgięcia do samego konca końca, zagiętymi pod kątem 90°, tak ze po rozłożeniu bedzie się tworzyła jedna, niezakłócona niczym powierzchnia.

I mówię to już dziś - jeśli Apple wypuści coś z plastikowym ekranem w stylu Folda - to będę pierwszym, który to wyśmieje i nazwie gunwem.
Bo uważam Folda za gunwo właśnie. Moim zdaniem jako projekt i idea to super, potrzebna rzecz w rozwoju technologii, ale to urządzenie nigdy nie powinno trafić do sprzedaży. Nie w obecnym stanie.

4lajki

Ja chcę Surface Laptop!!!
A jeszcze wczoraj chciałem Macbooka Pro.
Zobaczymy co będę chciał jutro.
Niby wiecznie ten sam Windows ale komputery Microsoftu jakoś tak mnie urzekają…

1lajk

Bo muszę przyznać, że hardware robiony przez M$ pod system od M$ jest naprawdę fajny. Szkoda, że cenowo porównywalny z Apple :smiley:

1lajk

Mnie się wszystko podoba. Nie widzę zastosowania jeszcze ale się podoba :slight_smile:

Surface Pro 7 spoko, fajna maszyna.
Surface laptop też spoko. Nie wiem tylko czy MS nie za bardzo się rozdrabnia. Widać jak bardzo chcę od razu stworzyć cały ekosystem. Fajnie tylko żeby nie skończyło się “tak ja zwykle”.
Surface Pro X na ARM? Po co?
Oba składane urzeczenia ogólnie fajne. Do czasu poradzenia sobie z technologią produkcji mocniejszych, składanych ekranów takie rozwiązanie to jak dla mnie jedyne sensowne rozwiązanie.

Bardzo fajne te tablety/laptopy. Taki Surface 7 Pro wygląda super. Mailem styczność z poprzednimi generacjami i już wtedy robiły robotę.