Jaki telefon z Androidem?

Nadeszła pora zmiany na nowy telefon u mamy (p20 pro), jaki telefon na androidzie polecacie (iPhone niestety nie chce a nie znam się na androidzie)? Wymagania jakie stawia to dobry aparat, wytrzymał spokojnie bez nerwów 2 lata, oraz przy normalnym użytkowaniu wytrzymał spokojnie do następnego dnia.

Skoro dobry aparat to może jakiś Pixel? Nie orientuje się w androidzie, ale warto, żebyś napisał jakieś widełki kwotowe i trochę więcej szczegółowych wymagań.

1 polubienie

Jak od siebie tylko napisze że rodzice mają dwie motorole g9 plus. Jak za te pieniądze to nie ma co narzekać. Sam telefon dość szybki. Aparat jest ok ale minusem jest brak wbudowanej galerii zdjęć (urok czystego androida).
Jako użytkownik iOS zostałem pozytywnie zaskoczony ta motorola.

PS. To nie jest porada inwestycyjna :wink::wink::wink::wink::wink::wink:

1 polubienie

W 2k PLN wydaje mi się ze powinienem coś rozsądnego dostać, jeżeli będzie jakiś gamę changer to wiadomo. Jeżeli teraz ma 4gb ramu to min 6 powinien mieć, pamięć te 128gb.

1 polubienie

Jak Ci się chce bawić w mailboxde to Pixel 5 albo Pixel 4a.

Pixel 4a to jest takie złoto za te pieniądze, że za każdym razem jak go biorę od mojej dziewczyny to mi żal że sobie też nie kupiłem. Dodatkowo ostatnio był update do astrofotografii. W mieście lipa, ale znajoma (kompletne zero jeżeli chodzi o fotografię) pokazywała mi zdjęcia i filmiki zrobione z astrofoto zza miasta i spadające gwiazdy + droga mleczna to jest taki kocur że ja p…

3 polubienia

Sporo osób poleca Samsunga M51. Mam znajomych, którzy są z niego bardzo zadowoleni.

A w ogóle jaki budżet? Bo wiesz, z OnePlusem Pro raczej też się nie pomylisz.

edit dobra widzę budżet :slight_smile:

2 polubienia

@Ufojwe na czym stanęło?

Na darmowym, po urlopie wymieniam baterie w moim starym X i dostaje go. Jeżeli nie podpasuje wróci temat

2 polubienia