Bullshit Radar

Hej, zrobiliśmy z Wojtkiem rzecz!

18polubień

O proszę! Jaka współpraca :grin: Gratulacje!

Gratulacje, ale słuchać nie będę. Pluję na paywall i słabą apkę Empiku.

10polubień

Czy to koniec YWP? Teraz tylko podcasty za które jest pensja?

Nie, to - miejmy nadzieję nie jednorazowy - projekt w którym można słuchać mnie i Wojtka w innych odsłonach!

1polubienie

Nie mam nic do płatnych podcastów, ale używanie jakichś dziwnych apek to nie dla mnie.

6polubień

No cóż, chwilowo mam empik premium za free więc zobaczę, ale … nie mam zamiaru płacić za podcasty. Co innego patreon, gdzie wspieram wybranego podcastera, a co innego wspieranie korporacji w zamykaniu podcastów za paywallem.
BTW - wiem, że pecunia non olet, ale ode mnie duży minus. Teraz czekam na następny krok i przeniesienie za paywall (empiku czy spotify) wszystkiego co robicie, bo w sumie czemu nie?

BTW. It’s fine, że nie podoba wam się appka Empik Go!

No bez przesady xD nigdy nie mówiliśmy, że zrobimy coś takiego. Właściwie mówiliśmy, że nigdy czegoś takiego nie zrobimy. Pomyśl o tym, jak o serialu dla Netflixa. Nikt wtedy nie krzyczy, że serial dla netflixa nie jest dostępny na YT za free.

5polubień

Po prostu - dla mnie podcast to wolne mediu zawsze było.
I wiem, że tak się nie da, bo świat nie działa w ten sposób i kasa rządzi, ale…
Ale nie musi mi się to podobać, mimo że rozumiem (ale nie pochwalam).

Jak już się sprzedać, to za miliony :laughing:

2polubienia

rozumiem, choc generalnie nie tesknie za amerykanskim modelem, w ktorym na wszystkim trzeba zarabiac.
Bardzo w podcastach podoba mi sie to ze robia je przewaznie entuzjasci. To troche jak dawne grupy dyskusyjne czy pozniej fora. Jak przyszly facebooki, linkediny i instagramy, to przyszlo zarabianie, i uzytecznych informacji wyciagnac z tego sie nie da, a i spolecznosc zrobila sie mocno nieciekawa.

Jak najbardziej rozumiem ten trend, bo kazdy w koncu dorasta i zaczyna sie cenic. Ale jest mi smutno. Bo kiedys cala para szla w gwizdek YWP. Teraz czesc tematow ucieka do AfterDarka, teraz kolejna porcja do nowego podcastu, a nie wiadomo, co bedzie za chwile. Naprawde rzadko zdarza mi sie usuwac podcasty z listy sluchanych, wiec to YWP nie grozi, ale czy zdolacie utzymac jakosc na tak wielu frontach? W koncu macie jeszcze prace, a czas z gumy nie jest.

Z mojej stronie gratulacje. Mam nadzieje ze tak jak przetrwaliscie urodzenie potomka (a zdarza sie ze po narodzinach podcast pada z braku czasu) tak podcast przetrwa i te pomysly :slight_smile:

11polubień

To już nagrane jest wszystko :slight_smile: więc jeśli nas w marcu nie usunales, to nikt nie zauważył tego, że robiliśmy dodatkowy podcast!

10polubień

Mam aktywny Empik Premium, wchodzę w tę słabiutką apkę, ale Bullshit Radaru tam nie widać - czy to przez opcję “szukaj” czy wchodząc w kategorię Podcasty…

Btw wiemy, że paywall zły, ale to nie jest tak, że jakaś treść co robiliśmy za darmo wpada teraz tam. To jest podcast dla nich, u nich w appce. Nic z YWP się nie zmienia. Bullshitu Radar to rzecz całkowicie obok. Tak tylko dla wyjaśnienia. I wiem, że appka ich nie jest najlepsza, ale może komuś się będzie chciało i posłucha tego co zrobiliśmy :slight_smile:

3polubienia

Może być tak że byliśmy szybsi niż oni z ogłoszeniem :joy:

4polubienia

No dobra - teraz czekam na komentarze dot. pierwszego odcinka!

CZY TO JEST DOBRE GUNWO?

Tylko dobre odpowiedzi poniżej. :joy:

3polubienia

Przeklejam tu opinię, żeby zachęcić kolejnych

2polubienia

Mega gratulacje Panowie! :slight_smile:
ja też na pewno wypróbuję przez ten darmowy miesiąc, a potem zobaczymy - ale trzymam kciuki bo pomysł na ten podcast brzmi zajebiście!

2polubienia

Nawiązując do komentarzy wyżej, dla mnie osobiście robienie dodatkowych projektów za Paywall, jakieś deale itp jest całkiem w porządku jeśli właśnie ten normalny kontent nadal jest w takiej formie jak był czyli nikt nie traci a tylko się zyskuje. Bardzo mnie za to cieszy, że rynek podcastów w Polsce dorasta i pojawiają się takie opcje!

10polubień

No i zajebiście. Nie wiem czy przesłucham, ale dobrze widzieć dywersyfikację. Kudos. Coco Jumbo i do przodu!

4polubienia

Hej. gratuluję nowego podcastu :slightly_smiling_face: Sporo już tu zostało napisane ale dodam od siebie…

  1. płatne podcasty - mówię zdecydowane TAK
  2. podcasty schowane w appki typu empiki i spotifaje - zdecydowanie NIE

ciekawe podcasty mogłyby mnie nawet serio zachęcić do płacenia za coś takiego jak Empik Go ale to chyba nie jest jakiś techniczny problem nie do przeskoczenia aby generować dla płacących userów indywidualne adresy RSS?
To absolutnie nie jest uwaga do Was, piszę abyście Panowie Dyrektorzy zebrali trochę argumentów z tu zgromadzonej braci aby wyedukować Przyjaciół z Empik Go, że chowanie wolnego medium podcastowego w jakichś śmiesznych appkach to jest bardzo. zły. pomysł.

6polubień