Kupiłem żonie na urodziny w kwietniu Airpodsy pro. Już drugi raz zdarzyło się, że jedna ze słuchawek rozładowała się do zera, w czasie gdy druga miała jeszcze sporo baterii. Miał ktoś podobny problem?
Sprawdź styki w kejsie i na słuchawce.
Wydają się być w perfekcyjnym stanie
Czy ona się rozładowała podczas leżenia w kejsie?
bo nierówne rozładowanie podczas używania najczęściej jest przez działający tylko w jednej słuchawce mikrofon, ale wygląda że to nie to
Spróbowałbym zresetować AirPodsy i sprawdzić znowu
słowo klucz, to “wydają”
sprawdź i tak, przeczyszczenie jakimś alkoholem izopropylowym maybe?
BTW. Twoja Żona ma jedno z najładniejszych kobiecych imion
Wiem ale i tak przekażę jej ten komplement
A co do problemu to ciężko powiedzieć, bo sama zawraca na to uwagę dopiero, jak nie działają słuchawki. Poużywaj kilka dni i zobaczymy.
Patyczek do ucha i alko, problem solved.
Alkohol nie rozwiązuje problemów.
Ale pomaga się nimi mniej martwić
O! Jak fajnie, jest temat w którym legalnie można napisać, że AirPods-y Pro to badziew.
A tak serio to badziew ale wracając do tematu, u mnie stało się to kilka razy w poprzednich zestawach. Teraz mam 3-cią parę i póki co jest ok.
A problem (podobno fabryczny) z trzeszczeniem w słuchawce, pogorszeniem ANC i basu ktoś miał? Bo mi się takie coś trafiło i aktualnie słuchawki są w naprawie. A takie fajne były, nowe… (ok 2 miesięcy miały). A jako że potrzebuję słuchawek, to wjechały Sony WF-1000XM4
Tak, dlatego mam już trzecią parę.
U mnie też trzecia para. Ale w sumie nie narzekam, bo każda wymiana oznaczała nowe baterie w słuchawkach
U mnie pierwsza i nie chce przestać działać. Nawet nie spojrzałem w stronę kieliszka.
Moja druga para miała ten feler. Takie stuki w trybie ANC. Miała to jedna słuchawka, ale w iMad na wszelki wypadek wymienili mi obie. Teraz wszystko gra.
Możesz jeszcze dokupić care plus
Gwarancje masz do kwietnia 2023. Spokojnie mozesz zabrac do apple store lub wyslac do serwisu.
Ja też kupowałem przez Amazon (UK) i wczoraj zrobili mi refund. Niestety chwilę im to zajęło - wysłałem je do nich 19/05
Ja kupiłem na Amazon-ie, w Apple Store wymieniałem na nowe dwa razy i raz w autoryzowanym serwisie. Ostatnio jak wymieniałem w Apple Store to koleś powiedział, że jak teraz padną to żebym je zrefundował i ewentualnie kupił nowe jak wyjdą.