Aplikacja do tworzenia historii wykonanych prac

Hej ekipa.

Szukam narzędzia które będzie mi zapisywało wykonane zadania
Coś jak lista zadań ale już po ich wykonaniu
Taki niby log
Ma to polegać na tym ze jak przykładowo w pracy się zepsuje drukarka to sobie zapisze ze dziś zepsuła się drukarka naprawiłem bo niedziałalo cos
I w przyszłości mogę to tego wrócić i sprawdzić co jak i kiedy
Ticket system się nie sprawdzi bo samych ticketow nikt nie będzie zakładał,
Najlepiej jakby była opcja dodawania zdjęć, na obecna chwile mam prostu Shift log w excellu ale to bardzo manualny system i dodając masę zdjęć będzie to raczej słabo się spisywało
Ktoś może z czegoś korzysta?
Szukam i szukam i nic
A może samemu cos stworzyć się da?

https://www.icloud.com/shortcuts/2f31fbb2262241c58117e73b1cb3b3ef

Dzięki bardzo. Bardzo ciekawa opcja ale szkoda ze nie multiplatformowa
Mimo to zainspirowało mnie to do ogarnięcia czegoś podobnego w Microsoft Lists

1 polubienie