Zostań mecenasem naszego podcastu. Już od 15 zł lub 3$ odblokuj dostęp do półodcinków After Dark dostępnych tylko dla Patronów. Kliknij tu (https://www.patreon.com/ywp) i wspieraj redakcję Yes Was.
@6ghost9@pawelorzech Zabawnie usłyszeć w podcaście o Grzesiu Rutkowskim. Jest to mój dobry kumpel z czasów z szkoły. Dalej utrzymujemy kontakt i niedawno nawet rozmawialiśmy o tej sprawie praw autorskich, jako że ja z kolei jestem programistą i zajmuję się w dużej mierze AI. Podeślę mu linka do podcastu
A @pawelorzech, czy Ty przypadkiem nie zrezygnowałeś z Netflixa ostatnio? Czy tylko przymiarki były i jednak współdzielenie(udostępnianie?) z Mamą Cię trochę powstrzymało? W podcaście wspominasz o ‘Nieskończoności’ na Netflixie - stąd pytanie.
I druga sprawa. Już kolejny raz wspominasz, że nie możesz przejść na Androida, bo cały Home Kit masz na Apple’u. Tak z ciekawości, próbowałeś policzyć ile by to złotówek kosztowało, gdybyś cały sprzęt musiał przepiąć na Smart Home?
@pawelorzech Ja wszystko w domu zbudowałem w oparciu o Zigbee + Home Assistant + kilka rzeczy na WiFi. Polecam to podejście, bo robisz, co chcesz, implementujesz logikę, jaką chcesz, wszystkie urządzenia się widzą i ogólnie sky is the limit. Spoko jest też opcja wypchania wybranych domen do Homekita i sterowania wszystkim głosowo (+wtedy dodatkowo możesz używać swoich urządzeń z Siri Shortcuts).
Też jestem na etapie wracania z Arc do Safari. Jest sporo kwestii, w których Arc nauczył mnie nowego podejścia i postaram się zaimplementować w Safari, Little Arc to jest złoto, żeby nie robić sobie śmietnika w zakładkach.
Przeszkadza mi jednak prędkość działania (Safari jest szybsza), ja Safari używam właśnie w trybie 2 okien ale dzięki temu mogę mieć na jednej połowie 1 okno Safari a na 2 połowie np. dokument pdf, mail, excel. Arc zajmuje cały ekran.