Znudzenie grami video - starość?

Hej Wąsy, od pewnego czasu gry video przestały sprawiać mi radość… Mam PS5, ale gram na nim może 1-2 razy w tygodniu i to bez większych emocji. Zastanawiam się czy to starość czy po prostu mi się przejadło (gram gdzieś od 5-6 roku życia)? Ktoś z Was miał podobnie?

2 polubienia

A grasz tylko w gry singleplayer czy może z jakimiś znajomymi/ludzmi multiplayer?

Jeżeli tylko single to nie dziwie się, że się trochę wypaliłeś.

Mam tak od dawna. Dzięki temu mam więcej czasu oraz pieniędzy :wink: znajdziesz sobie nowe hobby.

2 polubienia

miałem tak kiedyś, jak zacząłem zpowrotem grać w erpeszki to mi ta niechęć przeszła i teraz gram rownoczesnie na kompie na zywo i czasami nawet w jakies mmorpg pykne ale to juz tylko żeby zobaczyc jak nowy wow wyglada raczej:)

Miałem to samo. Kupiłem X Boxa Series X w marcu i sprzedałem w czerwcu. Odpalałem 10x dziennie, żeby kilka minut zagrać w Fife i Rocket League. Gry fabularne totalnie mnie nudziły, nawet te, które wiem, ze spodobałyby mi się 2 lata temu.

1 polubienie

Dziadki :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja miałem kilka razy w życiu długie przerwy od grania, ostatnia niedawno, ale są tytuły, w których nawet w trakcie takiej przerwy bym przepadł (wszelkie Diablo poza pierwszym, Overwatch pewnie też). Powrót do grania zazwyczaj był za sprawą jakiegoś przełomowego tytułu – Uncharted, GTA5 itd.