Zepsuty iPad czy tak ma być?

Kupiłem dla wujka używanego iPada 5gen A1823 bo chciał coś niedrogiego do przeglądania neta itp.

iPad ten ma problemy z połączeniem się z moim domowym wi-fi. Na początku łączył się bez problemu, później po wyjściu z uśpienia nie chciał się połączyć. Pokazuje komunikat o błędnym haśle i tak w kołko. Po którymś razie załapało. Podobnie dzieje się z drugim wi-fi wysyłanym przez adaptery PowerLine TP-Link.

Teraz zauważyłem, że Bluetooth nie może się uruchomić. W ustawieniach po wejściu w zakładkę Bluetooth kręci cały czas kółkiem (nie ma nawet ssuwaka on/off). Teretycznie można włączyć Bluetooth za pomocą ikonki w panelu powiadomień ale w Ustawieniach nadal info, że jest wyłączony.

Cofam obecnie do systemu 12.4 bo wgrałem mu betę 13.0.

iPady mają takie problemy z wi-fi (“it’s not a bug, it’s a feature”) czy ten konkretny trafił się padaka?

Całe życie na Androidzie i nie miałem nigdy takich problemów.

1 polubienie

A czy na pewno wszystko okej u Ciebie z siecią internetową? Znajomy miał podobnie i winowajcą okazał się router.

2 laptopy na Windows, 2 telefony na Androidzie, PC po Lan, TV LG WebOS na Wifi, Nintendo Switch po wifi, Tuner TV SAT po LAN, NAS Zyxel, Kindle oraz Pocketbook działają bezbłędnie. Ale racja, może to router :wink:

Może router ma ustawione max. liczbe urządzeń np. 10 przełączą według własnego uznania.

3 polubienia

Dokładnie coś takiego kiedyś u znajomego miałem - co przychodziłem to padaka, okazał się że był na limicie :slight_smile:

Tamten iPad był kijowy. Zamówiłem nowego z Amazona i teraz wszystko śmiga jak należy.
Co więcej niby nowa ładowarka w pudełku Apple wersja 12W a przy obciążeniu 2A dawała 4.4V i po pół godziny coś strzeliło i zaśmierdziało. Ach ta kupertyńska technologia…

1 polubienie

Czyli temat do zamknięcia, @StryczekM ?

1 polubienie

Zgadza się, temat do zamknięcia.