Cześć.
Córka w sobotę zmieniła sobie PIN do telefonu. Nie zapisała nowego, nie pamięta go - i od wczoraj ma z Motoroli cegłę: screenlock. Przeglądam poradniki z netu co robić w takiej sytuacji, ale nic mi nie pomaga:
- Podobno po pięciokrotnym wpisaniu błędnego hasła powinno pojawić się „Zapomniałem hasła”. → Nie, córa ponad 40 (!) razy próbowała, i żadna taka opcja się nie pojawia. Po 60 sekundach można tylko wbijać kolejne próby PINu.
- Podobno można odblokować telefon z Androidem, wykorzystując konto Google (na szczęście hasło do jej konta G. mam zapisane ja)- wskazując w sekcji “Bezpieczeństwo” opcję “Znajdź zgubione urządzenie”. → Nie, nie ma tam możliwości odblokowania żadnego urządzenia.
- Stronka Localiser mon appareil też nie pomogła - w ogóle nie widzi jej telefonu: “Aby korzystać z funkcji Znajdź moje urządzenie, musisz mieć aktywne urządzenie z Androidem.” A ten leży przede mną, zalogowany na jej konto G, tylko tyle że zablokowany screenlockiem
- Spec-programiki na Windowsa (lockwiper, dr.fone) w ogóle nie widzą podłączonego kablem telefonu, a zresztą z widocznych opcji wynika, że i tak skutkiem jest wyczyszczenie wszystkich danych.
I tu moje pytanie: czy zostaje mi tylko “wipe data/factory reset”. Czy jest jakaś możliwość, by zdjąć blokadę ekranu bez czyszczenia zawartości telefonu?