Transferwise

Siemka. Chciałem się tylko podzielić z wami moim doświadczeniem z Transferwise.
Potrzebowałem wysłać na szybciocha kasę na polski rachunek z Uk. Zazwyczaj używałem do tego celu revoluta. Ale często przewijał się gdzieś transferwise i do tego jest opcja wysłania prosto z Monzo. Do tego mieli troszkę lepszy przelicznik.
Pieniądze wysłane 11. Napisane ze przelew dotrze 12.
Kasa do dziś wisi w zawieszeniu na przewalutowanie. Po telefonie na infolinie dostałem tylko odpowiedz ze maja issue i przelew powinien wyjść dziś ewentualnie jutro.
Żadnych info itd. Kiedy poprosiłem o zwrot pani poinformowała mnie o tym ze zwrot moich gpb na konto w Uk może zająć do 10 dni.
Wole jednaką tego niedobrego revoluta :confused:

No I tu jestem w szoku.
Przewalutowanie z GBP do PLN, USD I EUR (dokladnie te 3 waluty wczoraj) zajelo mi slownie 30 sec.
Doladowanie konta z Monzo tez jakies 30s.
Przelew do PL ktory wykonywalem na konto prywatne w zeszlym miesiacu doszedl w 2 dni.
Swoja droga TransferWise ma teraz opcje posiadania konta w PLN, co mi juz wybitnie pasuje :smiley:

2lajki

Głupio mówić, ale chyba po prostu miałeś pecha. Transferwise wg mnie ma przewagę w przelewach z/do USA, a tak to wszystkie te usługi to i tak jeden pies.

Na tt napisali ze maja jakiś problem techniczny i wszystkie płatności od 11 do 12 maja opóźnienie.
Wszystko spoko tylko gdyby dali info. 12 dostałem maila o rym ze kasa będzie jednak 13. Myślę sobie spoko święto w pl itd. Dziś odpalam Apke a tak osa dalej w tym samym miejscu. Żadnego maila sorry nic. Nie każdy musi ich śledzić na tt. Troszkę słabo. Na infolinii pani oprócz standardowych przeprosin wyklepanych powiedziała ze może dziś może jutro.

Naprawde musisz miec niesamowitego pecha. uzywam Transferwise od lat. Przelewy do/ z US. PL, EUR. Placenie ich karta na wakacjach - EUR, Kuna, PLN. Zadnych najmnejszych problemow.
W zyciu bym nie pomyslal ze takie jaja u nich moga sie zdarzyc

No niestety. Najgorsze ze pieniądze są dla US i miały być max do jutra. W sumie jeden dzień zwłoki to nic strasznego ale strasznie się boje urzędów :stuck_out_tongue:

A i dostałem taka odpowiedz od supportu na tt
Hey there. Thanks for reaching out.

You’re right about that. Usually we’re much faster, but we’re facing delays to PLN payments due to technical issues from our partner bank end. We’re doing our best to get it solved ASAP so we can send out your payment latest tomorrow.

We’re really sorry about the hassle this is causing.

Też jestem w szoku. Przelewałem kasę dziesiątki razy i nigdy nie było problemu. Nie podejrzewam Cię o to, ale moja koleżanka, której poleciłem TW, też narzekała, że długo idzie przelew. Okazało się, że w ostatnim kroku zamiast zaznaczyć płatność kartą zaznaczyła zwykły przelew. Przelewu oczywiście nie wykonała :wink:

Ok wszystko dobrze poszło kasa jest w drodze na pl konto.
Troszkę smrodku zostało ale no cóż wszędzie się zdarza :slight_smile:
Jak to mawia mechanik trzeba Jeździć , obserwować.

Wiecie co? Nie rozumiem kompletnie tej rozmowy?

Czy to pierwsze Twoje wetknięcie z tą platformą? Jeśli tak to jak napisali poprzednicy miałeś wyjątkowego pecha i tyle. Oczywiście rozumiem Cię, podatki, opłaty, urzędy i sprawy z nimi związane raczej do przyjemnych nie należą ale… po co od razu lamentować?

Ale ja tu nie lamentuje. Dziele się tylko moim doświadczeniem z ta platformą. Był to mój drugi przelew z nimi. Uważam ze fajnie jest się podzielić każdym doświadczeniem.

Wybacz ale “doświadczenie” po dwóch przelewach, z których jeden miał problem gdyż cała platforma miała problem, to raczej niewielki punkt odniesienia.
Niemniej jednak każdy możne, w granicach rozsądku, powiedzieć/napisać co ciąży na duszy.

Sugeruje sprawdzić TransferGo zamiast wise.
Używam od 3 lat i się nie zawiodłem ani razu.