Spark i home.pl nie działa

Witam Wąsy, czy ktoś ma może problem z podłączeniem poczty home.pl?( nie oceniajcie, firmowa poczta, nie przeskoczę tego :confused: ). Od zawsze mi to działało, ale że przyszedł służbowy Mikołaj z nowym telefonem, to po przeniesieniu danych musiałem na nowo się zalogować. Niestety spark za każdym razem zatrzymuje się na informacji, że konto nie współpracuje z ich aplikacją :frowning:

Obraz

Da się coś z tym zrobić?

P.S. Oczywiście ustawiałem wszystko ręcznie - porty, nazwę serwerów itp

A próbowałeś na innej aplikacji?
Porty są zgodne z protokołami?

Outlook poszedł bez problemu, porty zgodne z wytycznymi panelu administracyjnego home.pl :confused:

To może nie być tak oczywiste. Popróbuj z różnymi typami szyfrowania + mix portów 465, 587, 991, 997 (z pamięci pisze ale chyba się nie mylę). Ew zobacz czy możesz na 25 ustawić.
Czasem te wytyczne się kompletnie gubią przy ustawieniach szyfrowania. Może spróbuj najpierw bez szyfrowania.

Próbowałem chyba wszystkiego, w najlepszym przypadku zatrzymuje się na tym :frowning:

IMAP, port 993, SSL (do zmiany obie rzeczy)
SMTP, port 465, SSL (do zmiany protokół)

Hasła nie uzupełnione.

Możesz podać domenę?

Porty były tak ustawione, SSL też, zgodnie z wytycznymi panelu administracyjnego home.pl. hasło oczywiście też było wpisane, to zdjęcie poglądowe z próbami różnych portów, wynik końcowy zawsze taki sam jak na zdjęciu powyżej :confused: :neutral_face:

Witam. Mam identyczny problem. Coś w temacie się ruszyło u kogoś :slight_smile: ??

Niestety nie :frowning:

A czy kojarzy ktoś może czy jest jakieś oficjalne stanowisko home.pl w tej sprawie ? Zgłaszał ktoś to do nich ??

Nie wiem czy to Wam pomoże, ale ja pobieram pocztę z Home.pl do Fastmaila i działa to bez problemu, więc być może jest to jakieś rozwiązanie.