💡 Side Project - ludzie poszukiwani!

Cześć Wąsy, z racji tego że mam zbyt wiele wolnego czasu to szukam ludzi do odpalenia side projectu - platformy dla adwokatów szukających zastępstwa w sądzie. Grupa na Facebooku w tym temacie to 30k osób a dziennie generuje ponad 200 postów z ogłoszeniami o zastępstwie czyli potencjał jest moim zdaniem duży :slight_smile:
Jestem osobą nietechniczną więc zająłbym się wszystkimi kwestiami biznesowymi i PM. Szukam osób, które ogarną to od strony technicznej (appka i www). Nie mam doświadczenia w rozwijaniu startupów więc traktuję to też jako okazję do popełnienia wszystkich możliwych błędów i nauczenia się na nich tyle ile będzie można. Raczej projekt dla zajawki, bez większej spiny ale z potencjałem na coś większego. Pozdro!

4 polubienia

jeśli będziesz potrzebował kompetencji Azure Cloud to wołaj :wink:

1 polubienie

Mogę pomóc ogarnąć w kwestii strony internetowej plus hosting i domena.

1 polubienie

mogę wykorzystać mój brak umiejętności, ale znikomą wiedzę i zająć się UX/UI c:

1 polubienie

@Huczas @MacAriello @Michal_Liczbik dziękuję Wam bardzo za odzew, szukamy w takim razie jeszcze jakiegoś full stacka sprytnego i możemy zacząć się ogarniać :smiley: chociaż jeśli chodzi o budowę tego typu zespołów to doświadczenia nie mam więc może mi podpowiecie kogo jeszcze brakuje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kogo brakuje to wyjdzie w trakcie. Zacznijmy od wspólnego miejsca komunikacji i działamy. Braki w umiejętnościach nadrobimy☺️

moze https://basecamp.com o ktorym ostatnio wspominali chlopacy? zalozylem tam konto i wydaje mi się do tego celu bardzo w porzadku i fajnie byloby nie miec wszystkiego na slacku/discordzie :stuck_out_tongue:

@MacAriello dokładnie o Basecamp myślałem :wink:

Już też mam konto. Nawet mi sie podoba.

@Michal_Liczbik podajcie proszę adresy mail na priv :slight_smile: