Cześć,
Szukam prostego systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych. Zajmuję się między innymi serwisem sklepów detalicznych i chciałbym, aby moi klienci, mieli możliwość zgłaszania problemów przez jakiś prosty system a’la “helpdesk”. Czyli wchodzą na stronę, logują się nadanymi danymi i mają możliwość napisania zgłoszenia i nadania mu priorytetu. Takie zgłoszenie trafia do mojego panelu, gdzie mogę je przyjąć/nadać jako w “toku”/zamknąć. I w sumie tyle. Nic wielkiego i nic bardzo skomplikowanego.
Ja, jako osoba do której zgłaszają i powiedzmy 5 kont, które mogły by zgłaszać.
Może GitLab? Możesz nadawać labele informujące o statusie zadania. Masz zarządzanie userami, mogą dodawać zadania, nadać priorytet itd. Jedynie samo nadawanie priorytetów (tam nazwane wagami), jest płatne, da się to obejść bez najmniejszego problemu labelami.
PS Mówiąc “za darmo” myślę o wszystkich funkcjonalnościach
No i jest prosta, dostajesz gotowy do użycia produkt, który jeśli masz chęć, czas i wiedzę to możesz modyfikować, a jak nie to używasz out of the box i też działa i to w oparciu o najlepsze wzorce, bo proces oparty jest na ITILv3 i ITILv4
Tak samo jak OTRS, ale i jeden i drugi nie jest łatwy do administracji. A tu miał być darmowy system który działa. Stąd moja propozycja usługi w chmurze, bo wtedy cała administracja odpada.
No ale o tym mówimy nie?
Nie porównuję możliwości płatnych pakietów, bo wtedy sky is the limit
Dla mnie akurat zaletami darmowej jiry są możliwości stworzenia sobie workflow jak chcesz (lub adaptacji istniejącego), automatyzacja i insight (czyli asset management) w darmowym tier.
To co już z tym można zrobić jest niesamowite, ale ja nie jestem obiektywny, bo żyję z ustawiania tego i jednocześnie mam z tego frajdę
Uwielbiam bawienie się tymi klockami, budowanie workflow od zera, konfigurowanie trigerów które uruchamiają jakąś automatyzację, dodawanie warunków czy walidatorów i tworzenie post funckcji które na użytkowniku końcowym robią wrażenie magii dziejącej się gdzieś w tle
Jasne - o tym. I nie odbieram nic Jirze. Używam w corpo.
Podałem po prostu alternatywę.
chciałbym, aby moi klienci, mieli możliwość zgłaszania problemów przez jakiś prosty system a’la “helpdesk”. Czyli wchodzą na stronę, logują się nadanymi danymi i mają możliwość napisania zgłoszenia i nadania mu priorytetu. Takie zgłoszenie trafia do mojego panelu, gdzie mogę je przyjąć/nadać jako w “toku”/zamknąć. I w sumie tyle.
Sprawdź Bitrix24 - co prawda to rozbudowany CRM, ale ma możliwości mocnej modyfikacji.
Przerabiałem wiele CRM-ów i Bitrix w tej cenie oferuje najwięcej.
Do tego jest też wersja bezpłatna
Jeśli chodzi o prostotę to jira service management w wersji cloud - masz od ręki skonfigurowane pod obsługę zgłoszeń. I do 10 pracowników (nie klientów) jest za darmo.