Prosty system do obsługi zgłoszeń serwisowych

Cześć,
Szukam prostego systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych. Zajmuję się między innymi serwisem sklepów detalicznych i chciałbym, aby moi klienci, mieli możliwość zgłaszania problemów przez jakiś prosty system a’la “helpdesk”. Czyli wchodzą na stronę, logują się nadanymi danymi i mają możliwość napisania zgłoszenia i nadania mu priorytetu. Takie zgłoszenie trafia do mojego panelu, gdzie mogę je przyjąć/nadać jako w “toku”/zamknąć. I w sumie tyle. Nic wielkiego i nic bardzo skomplikowanego.

Ja, jako osoba do której zgłaszają i powiedzmy 5 kont, które mogły by zgłaszać.

Szukałem trochę gotowych rozwiązań, sprawdziłem min:

  1. Sugester - jest najbliższy moim oczekiwaniom, ale nie ma możliwości nadawania priorytetów zgłoszeniom i nie planują tego wprowadzić
  2. Enovatio

No i na koniec najważniejsze - żeby był dobry, szybki, niezawodny i darmowy :wink: :slight_smile:

GitHub?

Do trzech agentów (czyli kont do obsługi) + nielimitowana ilość kont klientów za darmo :slight_smile:

Może GitLab? Możesz nadawać labele informujące o statusie zadania. Masz zarządzanie userami, mogą dodawać zadania, nadać priorytet itd. Jedynie samo nadawanie priorytetów (tam nazwane wagami), jest płatne, da się to obejść bez najmniejszego problemu labelami.

PS Mówiąc “za darmo” myślę o wszystkich funkcjonalnościach :smiley:
No i jest prosta, dostajesz gotowy do użycia produkt, który jeśli masz chęć, czas i wiedzę to możesz modyfikować, a jak nie to używasz out of the box i też działa i to w oparciu o najlepsze wzorce, bo proces oparty jest na ITILv3 i ITILv4

GLPI. Z tego co wiem open source. I dziala. Nie wiem jak ze strony admina, ale od strony uzytkownika calkiem spoko. My mamy server na Ubuntu do tego.

Tak samo jak OTRS, ale i jeden i drugi nie jest łatwy do administracji. A tu miał być darmowy system który działa. Stąd moja propozycja usługi w chmurze, bo wtedy cała administracja odpada.

Korzystam od wielu lat i polecam. Do tego bardzo “sprawna” app na mobile.

Freshdesk nie jest zły, ale mało modyfikowalny :smiley:

A w jakim sensie? Bo według mnie można go customizować praktycznie w każdym aspekcie. Fakt, że nie wszystko da się zrobić w bezpłatnym planie.

No ale o tym mówimy nie?
Nie porównuję możliwości płatnych pakietów, bo wtedy sky is the limit :smiley:
Dla mnie akurat zaletami darmowej jiry są możliwości stworzenia sobie workflow jak chcesz (lub adaptacji istniejącego), automatyzacja i insight (czyli asset management) w darmowym tier.
To co już z tym można zrobić jest niesamowite, ale ja nie jestem obiektywny, bo żyję z ustawiania tego i jednocześnie mam z tego frajdę :slight_smile:
Uwielbiam bawienie się tymi klockami, budowanie workflow od zera, konfigurowanie trigerów które uruchamiają jakąś automatyzację, dodawanie warunków czy walidatorów i tworzenie post funckcji które na użytkowniku końcowym robią wrażenie magii dziejącej się gdzieś w tle :smiley:

Jasne - o tym. I nie odbieram nic Jirze. Używam w corpo.
Podałem po prostu alternatywę.

chciałbym, aby moi klienci, mieli możliwość zgłaszania problemów przez jakiś prosty system a’la “helpdesk”. Czyli wchodzą na stronę, logują się nadanymi danymi i mają możliwość napisania zgłoszenia i nadania mu priorytetu. Takie zgłoszenie trafia do mojego panelu, gdzie mogę je przyjąć/nadać jako w “toku”/zamknąć. I w sumie tyle.

Bo przecież o tym mówimy?
Miłego

Jasne :slight_smile:
I dlatego i jira, i freshdesk i github czy gitlab bedą ok :smiley:
Przy takich wymaganiach to nawet wordpress z jednym dodatkiem będzie wystarczający :smiley:

My się produkujemy, a @wahacz_do_golfa_3 nie wypowiedział się ani słowem od tygodnia w swoim temacie :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bo to już nie jest jego temat. Przejmujemy ten temat!
:joy:

2 polubienia

Pewnie wciągnęło go ustawianie jiry albo freshdesk :laughing:

2 polubienia

Heh, tak jak @Damien napisał :smiley: Dzięki wszystkim za rady, temat ogarnięty :slight_smile: