Premiere Pro, Slow Motion + DJI Spark (jak wykonać?)

Cześć

Może jest tutaj ktoś kto ogarnia te tematy i jest w stanie podpowiedzieć lub pomóc w tej kwestii. Mam trochę materiału który chcę sobie skleić dla własnych potrzeb, nagrania są z DJI Spark i iPhone 7 / Xr, problem w tym że po 1. po wyrenderowaniu wideo jakość jest dość słaba i nie bardzo wiem w czym leży problem, ponieważ nie znam się na tym to nie mam pojęcia czy ustawienia samego renderu powinny być inne czy nie, a po 2. (nieco ważniejszy problem) to nagrania z iPhone mam w 24fps (jak się nie mylę) a z DJI 30fps i nawet po zmianie do 24fps i zrobieniu slow motion z tego, obraz jak by klatkuje, jest sztuczny, mogę pokazać wszelkie ustawienia czy co tam jest potrzebne, problem w tym że nie wiem od czego zacząć.

Dla jasności przegladałem sporo tutoriali ostatnio, ale nie natknąłem się zbytnio na jakąś jasną odpowiedź na moje pytania i trochę się motam w tym. Probowałem kilku sposobów ale efekt końcowy jest taki sam :confused:

1 polubienie

Odpowiadam, ale chwile to zajmie.

Nie uzywam Premiere, tylko FCPX, ale to nie ma akurat żadnego znaczenia dla Twoich problemów.

Zacznijmy od jednej rzeczy.

Nie możesz trzymać na jednym timeline klipów 24 i 30 fps.

To znaczy możesz, ale to zawsze będzie wyglądało jak kupa.

Jeśli wrzucisz klip 30fps na timeline 24fps, to sześć klatek musi zostać wycięte - dlatego filmy będą choppy.

Jeśli wrzucisz klip 24fps na timeline 30fps, to sześć klatek musi zostać zdublowanych - ten sam efekt.

Jasne, możesz zrobić slo-mo, ale to będzie g***o, a nie slo-mo. Spowolnienie 1.25x to nie jest spowolnienie. Twój mózg nawet nie będzie wiedział jak to zinterpretować, dlatego będzie to tak dziwnie wyglądało. Realnie slomo zaczyna dobrze wyglądać od 0.5x. Czyli musiałbyś nagrać w 48fps.