Poszukuje rozwiązania podobnego do korespondencji seryjnej. Ta podstawowa zasysa dane Excel-Word.
Ja szukam rozwiązania, które będzie działało w podobny sposób tylko Excel-Excel. Ewentualnie Google Spreadsheets-Google Spreadsheets
Mianowicie:
Mam Excela z pewnymi danymi np.:
PlikŹródłowy:
A
B
A
Imię i Nazwisko1
Wynik1
B
Imię i Nazwisko2
Wynik2
Chciałbym by dane z każdej linijki eksportowały się do osobnych plików, w których byłby szablon, np.:
Plik 1:
A
B
C
D
A
Uczestnik
Imię i Nazwisko1
Osiągnął wynik
Wynik1
Plik 2:
A
B
C
D
A
Uczestnik
Imię i Nazwisko2
Osiągnął wynik
Wynik2
Plik źródłowy co miesiąc jest wypełniany innymi danymi i chciałbym przyspieszyć eksportowania tych danych do pojedynczych plików. Wbijanie ich z palca jest zbyt długotrwałe…
Czy znajdzie się ktoś, kto używa może Excela w podobny sposób. Albo jest mistrzem VBA i jest w stanie pomóc mi napisać funkcję?
*Przepraszam, że tak mało profesjonalnie jest to rozpisane - chciałem by było w miarę graficznie do zrozumienia
Odkopuję temat. Potrzebuje pomocy jakiegoś wąsatego excel ninja.
Muszę przygotować raport z danymi w rozbiciu za ostatnie kilka tygodni. Niestety w tabeli przestawnej jak na złość dane zamiast w tygodniach prezentowane są w kwartałach. Q4 2020 i Q1 2021.
Będę dozgonnie wdzięczny za podpowiedź jak zaprezentować dane w podziale na tygodnie. W excelu dane są w postaci daty: 06.12.2020 09:00:00.
Dopiero teraz odkryłem ten temat, a w poprzedniej pracy miałem dokładnie takie narzędzie stworzone, które jeszcze dodatkowo automatycznie tworzyło szablon maila do wysłania z plikiem.
Idąc za ciosem. Jest jakiś sprytny sposób na to by w tabeli przestawnej nazwy miesięcy po angielsku, zapisane w formacie “month year” wyświetlały się w kolejności chronologicznej a nie alfabetycznej? Jasne mogę zrobić haka i dodać w ustawieniach zaawansowanych listę niestandardową. Ale wtedy co rok musiałbym do listy dodawać kolejne dwanaście pozycji.