Pillars of Eternity na Switcha, czy na komputer?

Od dawna czekałem, aż Pillarsy wyjdą na Switcha, bo na komputerze już w ogóle nie gram. Teraz jak znowu mógłbym zacząć grać na kompie, to PoE ma premierę na Switchu i nie wiem co robić, a to bardzo ważna decyzja! Przy BG2 i innych RPG i H&S umiem spędzać zdecydowanie więcej czasu niż powinienem i pewnie tutaj będzie tak samo. Nie mam doświadczenia z takimi grami na konsolach, a na komputerze zawsze sobie bardzo ceniłem, że kursorem błyskawicznie można ogarnąć cały ekwipunek, w moment ustawić całą drużynę jak się chce itd. Potrzebuję kogoś, kto mi przytaknie, że lepiej będzie to ograć na komputerze ¯_(ツ)_/¯. Natomiast takie Path of Exile 100 razy bardziej wolałbym na Switchu, no ale nie ma.

1 polubienie

Podpinam się pod ten wątek. Mam Pillarsy na komputerze, ale nigdy nie ograłem - bo nie ma czasu siadać itd. a na switchu jest szansa, że jakaś tam chwilę na gierkowanie się znajdzie.

Hmm… Trudne pytanie, wszystkie klasyczne rpgi ogralem wiele razy na pc, oba pillarsy wskoczyły w ramach wsparcia na kickstarterze, czy co tam to było przy 2, więc tak z pewnością mogę powiedzieć dużo dobrego o wersji PC, ale to już sam powiedziałeś, sterowanie myszką + aktywna pauza, skróty klawiaturowe itp. bardzo pasują do tego typu gry.

Jeśli chodzi o wersję switchowa, to tylko kiedyś przeszedłem BG na tablecie i kurcze, dotyk też dawał radę. Nie wyobrażam sobie grać na switchu podpiętym do telewizora na 100% ale w handheldzie powinno być przyjemnie, bo obstawiam że sterowanie dotykiem będzie możliwe. Strasznie fajny feeling daje rozstawianie postaci I wydawanie poleceń dosłownie z palca.

U mnie Switch byłby grany prawie tylko poddpięty do projektora, w trybie przenośnym może 3% całej gry. W BG 1 i 2 też grałem na tablecie i szczególnie z Apple Penem to bardzo mocno dawało radę, ale właśnie dzięki dotykowi. Okay no to jestem o krok biżej od wybrania wersji na maca :slightly_smiling_face: