Paragon/faktura po AirPodsach Pro

Witam forumowiczów, ja w sumie z nietypowym pytaniem/prośbą.
Znajomy dostał od innego znajomego swoje stare AirPodsy Pro pierwszej generacji (żeby nie było że kradzione czy znalezione, mogę pokazać screeny z całej sytuacji), które jak to wszystkie AirPodsy Pro pierwszej generacji, zepsuły się. Jedna ze słuchawek trzeszczy, ANC leży - klasyka. Słuchawki łapią się na wymianę na nowy egzemplarz, ale żaden certyfikowany reseller nie chce ich przyjąć na akcję naprawczą, bo po wyszukaniu ich numery seryjnego w systemie nie ma daty aktywacji (podobno czasami tak się dzieje). W takich przypadkach do wymiany słuchawek potrzebny jest paragon/faktura (nieważne jaki sklep, ważne żeby potwierdzić datę), lecz niestety oryginalny właściciel ten paragon zgubił, przez co cała wymiana jest niemożliwa.
Tutaj pojawia się pytanie do Was - czy ktoś ma może paragon/fakturę na AirPodsy Pro pierwszej generacji (max 3 lata wstecz), którą mógłby się podzielić? Wiem, że pytanie dość nietypowe, ale warto chyba uratować te słuchawki przed zostaniem kolejnym elektrośmieciem.

1 polubienie

Nie wiem czy w systemie tej faktury nie będą mieć powiązanej z numerem seryjnym. Natomiast dowodem zakupu jest też potwierdzenie z karty płatniczej, tylko nie każdy bank daje online dostęp do tak starych dat.

4 polubienia

Faktura może być od innego sklepu, niż oficjalny reseller, do którego idziesz takie słuchawki wymienić, więc to nie problem. Co do potwierdzenia, to niestety też odpada właśnie

ostatnio wymieniałem moje pro nic nie chcieli odemnie, umawiałem wymianę przez strone apple gdzie miałem wszystko powiązane. moze w ten sposób zrobic.

Tak to działa jeśli w systemie jest data aktywacji powiązania z danym numerem seryjnym. Nie wiem czy to zaginęło przy odpięciu słuchawek od konta i przepięciu na inne, ale podobno czasami tak się dzieje, że data ta znika i właśnie tak niestety jest w tym przypadku. Znajomy już był i w Cortlandzie i iSpocie i powiedzieli to samo

ale to przeciez nie ma znaczenia, jest powiązanie z jakimś apple id, jest numer seryjny to wszystko. ja wymieniałem na okęciu w serwisie jakimś, dokladnie chyba miesiac temu bo mnie trzaski juz zaczęły irytować.

zobacze czy nie mam gdzies faktury za airpods pro mojej kobiety, gdzies w archiwum powinny byc. to najwyzej podesle zdjęcie jak to wystarczy.

No też tak myśleliśmy, ale okazuje się że niestety właśnie nie :confused: Zgaduje że tutaj różnice robi właśnie to, że słuchawki zmieniły właściciela i AppleID - nie wiem

a próbowaliście kontaktu bezpośrednio z supportem Apple?

niekoniecznie mogą mieć widoczne informacje, których w Cortlandzie czy iSpocie nie widzą, ale skoro

to może mają na to jakąś procedurę jako najwyższa instancja

1 polubienie

Jeżeli płacił za nie kartą, to może wystarczy potwierdzenie transakcji?

1 polubienie