Odtwarzacz do Audiobooków

Cześć,
Wpadliśmy z żoną na pomysł, żeby kupić dziadkom odtwarzacz który służył by do audiobooków. W sumie nie wiem czy takie urządzenie w ogóle istnieje, ale nadzieja umiera ostatnia. Chodzi mi o coś na kształt Kindle’a z łącznością internetową, tylko do audiobooków. A jeśli nie coś takiego, to może coś prostszego? Nie mam żadnego doświadczenia z takim sprzętem znalazłem pewne urządzenie w necie ale jest brzydkie jak sto diabłów, może są jakieś takie fajne rozwiązani dla starszych osób?

Może iPod Touch? Wszystko sprowadza się tak naprawdę do wyboru aplikacji docelowej.

1 polubienie

To może kindle właśnie? Z tego co się orientuję to obsługuje audiobooki, chociaż sam nie próbowałem jak to działa. No i byłoby 2 w 1 do czytania i słuchania książek.

Z moich doświadczeń z moją mamą drogi są dwie:

  1. Poddać się od razu i kupować audiobooki tylko na CD. Odtwarzacz CD ma w domu od wieków i wie doskonale jak go używać. Ma też discmana do słuchania w podróży

  2. Droga cięższa: zainstalowanie aplikacji na telefonie + TV (lub nauczenie castowania do TV) - tu jest na początku trochę pod górkę, ale obecnie bez problemu obsługuje Netflixa, YouTube i radia internetowe. Nie chciała Storytel więc nie wiem czy jest na Android TV, ale po powyższych wiem, że woli sobie włączyć coś na TV bo ikony i interfejs na 50" to coś co widzi i rozumie. Podobnym rozwiązaniem byłby tablet czy jak wspomniał @morfina iPod. Tablet IMHO łatwiejszy dla seniora.

Najtańszy byłby chyba tablet Amazona, tylko nie wiem jak tam jest z dostępnością apek polskich księgarni.
Swoją drogą mają chyba właśnie ich promocje.

Kindle raczej jeśli chcą słuchać po angielsku.

Moim zdaniem najlepiej iPad (bo duży ekran), albo po prostu smartfon.

1 polubienie

Chyba za mało wiemy, żeby rekomendować konkretne rozwiązania.
Jakiego rodzaju audiobooki to mają być? Mp3 (np z Audioteki) czy z serwisu subskrypcyjnego wymagającego własnej apki?