Nonda Smart Vehicle Health Monitor Mini - OBD2

Może się komuś przyda, Nonda rozdaje swój OBD2 skaner, pokrywacie tylko przesyłkę, ilość jest chyba ograniczona

1 polubienie

a to ciekawe… gdzie jest haczyk?!

Dostawa 9 dolarów. Taniej kupisz podobne urządzenia na AliExpress z darmową przesyłka.

bardziej ufam nonda niż chińczykowi w tych kwestiach ale to kwestia wyboru, tutaj jest 9 dolarów wysyłka, lub £7 jeśli do UK po przeliczeniu. Gdzie jest haczyk tego nie wiem, nie widzę nigdzie nic co by mnie martwiło, oczywiście jak mówi Marx tego jest pewnie pełno ale może akurat ktoś jest zainteresowany tym.

Jeszcze na myśli przyszło mi że ten OBD może być dłużej wspierany, lepsza aplikacja, czy więcej informacji podaje, albo pobór prądu mniejszy. Nie wiem, nie znam się w sumie na samochodowych bajerach, dostałem takie info i pomyślałem że ktoś może być zainteresowany bo ja kojarzę tą firmę z innych produktów też.

2 polubienia

Już była podobna promocja u nich. Całość wyszła mi okoli 25zl.

Jednak zamówiłem 30.01 - support cały czas twierdzi, ze leci do mnie…

1 polubienie

no to zobaczymy czy do mnie dojdzie :smiley:

Dostalem, mozesz polecic jakis soft pod ios ?

edit: uzylem ichniejszego softu, nie wykryl bledow - ciekaw jestem czy tak faktycznie jest?

Mój przyszedł jakieś dwa dni temu, ale moja wiedza o tym jest zerowa, używam z nonda przejściówek usb i kojarzę firmę wiec zamówiłem z ciekawości to. Nie sądzę żeby była opcja to połączyć z inną aplikacją niż ZUS od nonda.

“ZUS od nonda” :sob:

Amerika panie, amerika, nic nie poradzę :joy:

Ja tak w ramach ostrzeżenia - u mnie podłączenie tego g…a powoduje błąd esp i pojawia się ikona service, na szczęście wyłączenie silnika i odpięcie tego ustrojstwa przywraca ESP do działania. Gorzej, bo migacze mi teraz świecą zamiast migać i ten efekt pozostaje. :cold_sweat:

Co to za samochód?
U mnie Hyundaiu też jest coś pozamieniane z pinami w złączu niby-OBD2, ale nie słyszałem o takich historiach.

Renault Espace IV