Nintendo Switch 🪦 martwa bateria?

Cześć, bratanek przyniósł swoje Nintendo bo po 2 latach przypomniało mu się że leży w domu i chce pograć :man_shrugging:t3:jak się domyślacie przez ten czas konsola leżała bez ładowania, teraz jak jest podłączona do ładowania to nie chce wstać oczywiście, na jakieś 100 prób włączenia i chyba resetu bo nie znam się na Nintendo (przytrzymanie 15s power button i po tym krótki klik) raz pojawiło się na sekundę logo Nintendo, joy con tylko niebieski ma jakieś objawy życia, mianowicie mrugają mu te diody jak w Knight Rider ale nic więcej, czerwony za to zero, ale podobno sprawdzali z innym Nintendo i działały, konsola natomiast nic nie odpowiada i teraz moje pytanie czy są na to jakieś sposoby skuteczne czy tylko wymiana baterii?

1 polubienie

Obstawiam, że bateria wyczerpała się do poziomu że potrzebuje kopniaka żeby zacząć ładować. Przerabiałem to z baterią we wkrętarce.

Trzeba by podejść do serwisu elektronicznego, gdzie dadzą to radę rozebrać (jeżeli się da) i podpiąć pod ładowanie żeby ożywić baterię. Mnie to robił znajomy w serwisie samochodowym :joy:

Dokladnie to ^

Bateria jest martwa i trzeba ja pobudzić, ewentualnie w grę wchodzi wymiana baterii.

Rozebrać się da bez problemu z tego co widziałem ale nie jestem przekonany czy chcę żeby pan mechanik grzebał mi w takich rzeczach bo mogło by się to gorzej skończyć :laughing:

Jakaś mocniejsza ładowarka tego nie pobudzi :thinking: ?

Nie jestem elektrykiem więc się nie wypowiem. Gość ma jakiś specjalny sprzęt do tego.

Powinna. Możesz nawet ciut wyższego napięcia użyć (ale niewiele). Bylebyś tylko polaryzacji nie pomylił.

1 polubienie

Znaczy ja nie mam zamiaru bezpośrednio podpinać nic do baterii bo chce żyć nadal :laughing: myślałem o czymś mocniejszym przez usb czy nie pobudzi tej baterii :thinking:

Czy np któraś z tych ładowarek coś tu da :thinking: