Koogeek O1EU - nie można połączyć z wi-fi

Listwę kupiłem kilka miesięcy temu i od razu podłączona działała okej. Od kilku tygodni czasem działała, a czasem nie, a od kilku dni nie działa, w sensie w aplikacji Home i aplikacji Koogeek’a widniała, ale nie można było włączyć poszczególnych gniazdek (listwa nie miała połączenia z siecią).
Dziś zacząłem restartowanie, próbowałem ustawiać na nowo, usunąłem ją z aplikacji i teraz nie mogę jej dodać ponownie.
Robię wszystko wg. instrukcji, dodaję urządzenie, wykrywa je, ale już nie może podłączyć do sieci. Mieli i mieli i na koniec wywala błąd, i w aplikacji Home, KoogeekHome jak i w ustawieniach wi-fi. Już nie mam pomysłów na to gónwo.
Sieć 2,4 GHz, router Tp-Link Archer C50, telefon iPhone X, iOS 13.1. To raczej nie wina nowszego systemu, bo aktualizowałem telefon dopiero wczoraj. Przestała działać już na iOS 12. Natomiast gdy zaktualizowałem wczoraj iOS, to przez moment wszystko działało z Koogeek, ale wieczorem gdy chciałem włączyć lampkę już ni chuchu. ¯_(ツ)_/¯

Mam taką samą sytuację z żarówką Yeelight od Xiaomi ( ta pierwsza wersja RGB ). Tylko, że u mnie to kwestia prawdopodobnie aktualizacji do iOS 13, bo wtedy wszystko się skiepściło :/. Może napisz do sklepu z którego kupiłeś, jakaś wymiana gwarancyjna/rozwiązanie problemu powinno nadejść c:

Na Ali kupowałem. Ale jak się samo zepsuło to się może samo naprawi. :joy: Póki co działa „analogowo”.