Koniec szkoły

Heyka,

dzisiaj otrzymałem mejla że skończyłem technikum xd. Mam jednak wrażenie, że nic nie potrafię, że tytuł technika informatyka jest po nic i nikt na rynku pracy nie poszukuje osób, które taki tytuł mają. Czuje się kompletnie w kropce, bo w czasie nauki zainteresowałem się UI/UX Design i czytałem o tym/robiłem jakieś projekty w domu. Lubię też webdev, z którego miałem jakieś tam zajęcia wątpliiwej jakości w szkole. Jak dostać pracę juniora w czymkolwiek, błagam pomóżcie ;__;. Jestem ambitny, chcę się rozwijać, ale nie mam pojęcia co zrobić i jak ;_;

2lajki

Ja to bym szukał na linkedin/pracuj.pl/indeed właśnie pozycji juniorskiej w tym co chcesz robić i po prostu dawał znać “no nie mam doświadczenia w pracy, ale sam siętrochę uczyłem i umiem to to i to, chętnie się nauczę wincyj!”

3lajki

W sumie dobrą opcją mógłby być jakiś staż, chociaż teraz pewnie o takie coś ciężko. Próbować można. A jak złapiesz trochę doświadczenia ze stażu (daj Boże płatnego) to powinno już być trochę łatwiej. Jak skończyłeś technikum to pewnie miałeś jakieś praktyki. Zrób sobie ładne CV, bo większość do pierwszej pracy wysyła jakieś gunwo napisane w WordPadzie. Tu już możesz mieć kroczek przewagi nad innymi.

Powodzenia!

1lajk

jak dla mnie to startowanie na pozycję juniora bez solidnych podstaw to generalnie jest słaba opcja, ale być może ostateczność jak stoisz przed koniecznością pójścia gdzieś do pracy asap.

W każdym razie zacznij się uczyć. Kilku osobom tutaj wysłałem pakiet książek i materiałów dot. UX / UI. Dużo tam jest wiedzy teoretycznej, ktora jest aplikowana nadal więc warto czytać. JEśli chodzi o programowanie to z kolei tutaj też na necie jest cała masa kursów. Zrób chociaż jeden / dwa, aby mieć pojęcie.