Kino domowe

W sumie nie było jeszcze tematu o zestawach kina domowego, a może się komuś przyda - na przykład mi. Oczywiście kompletnie nie znam się na temacie i dopiero co dowiedziałem się czym jest i do czego służy amplituner :flushed:

A wiec bardzo wstępnie zastanawiam się nad jakimś fajnym zestawem kina domowego - amplituner, zestaw głośników + kiedyś gramofon.
Póki co wypatrzyłem ten amplituner Sony. Wydaje mi się spoko, ale tak jak mówiłem - nie znam się.
Jakie głośniki do tego. Fajnie, gdyby nie kosztowały jakoś bardzo dużo, mogą być używane. Chodzi bardziej o to, na co zwrócić uwagę, żeby wykorzystać w miarę możliwości amplitunera?

Pochwalcie się też swoimi zestawami audio.

Muszę powiedzieć, ze nigdy nie rozumiałem fenomenu kina domowego. W ogóle mnie takie zabawy nie kręcą, a już jakieś dźwięki przestrzenne tym bardziej. Jadę na dwa HomePody tam, gdzie się da, a jak się nie da to używam tv, który używa w jakiś magiczny sposób ekranu, jako głośnika.
Chętnie z ciekawości poczytam ten temat, może w końcu zrozumiem :wink:

3 polubienia

Ja cały czas się przekonuję, ale wydaje mi się, ze to kryzys wieku średniego :sweat_smile: Na Porsche mnie nie stać, to chociaż kupię kino domowe (na które tez mnie nie stać :sweat_smile:).

W przeciwieństwie do audiofilii gdzie nie każdy wychwyci różnicę dźwięku, to przy dobrym kinie domowym różnicę poczujesz i to dosłownie :grin:
Oczywiście najlepiej gdy to co oglądasz ma odpowiedni format dźwięku, bo wtedy doznania są zbliżone do tych znanych z kina.

1 polubienie