Kamera do domu - Home Security

Potrzebuje kamerki do domu i zastanawiam sie co kupić. Jako że jestem zielony w tej dziedzinie to proszę o pomoc. Może ktoś z was ma coś takiego w domu i doradzi lub podpowie na co zwrócić uwagę.
Zdaje sobie sprawę ze w kwocie 150-250 zł nie będzie szału, ale też skoda zmarnować pieniądze i wydawać dwa razy.

Rozważam te dwie kamery które swoją drogą są bardzo do siebie podobne :slight_smile:
Mi Home Security Camera Basic 1080p lub YI 1080p Home Camera Indoor Security Camera

PS> W sumie budżet można lekko rozciągnąć :slight_smile:

Olej Xiaomi, kup Reolinka. I jak kasy starczy - celuj w przynajmniej 4M bo na tych 1080p to mało co widać. Zwłaszcza w nocy.

E1 Pro powinien się zmieścić w budżecie, w Czechach widzę za coś koło 220-230 zł.

1 polubienie

Mają już też 5M w ofercie więc jak Cię nie boli parę groszy wiecej to myślę że warto

Muszę to ogarnąć bo jeżeli faktycznie będzie różnica w obrazie a cena mnie nie zabije to można zainwestować.

Miałem Xiaomi, poszło do Wąsa bo nie chciało mi się zgrać z Google Home. Kupiłem iSmartAlarm, i działa ok ale to 1080p to jest nieporozumienie. Na nowe mieszkanie chce wstawić Reolinka 5M (albo więcej jak będzie) ale to i tak tylko jako dodatek do alarmu.

Reolinka testowałem ostatnio z kumplem i jak go podłączysz pod smart gniazdko to po włączeniu prądu normalnie zaczyna pracować bez problemu. Żadnych konfiguracji czy resetu ustawień. Smart gniazdko po to żeby moja kobieta nie miała schizy ze ktoś podgląda jak jest w domu :wink:

Włączę się w temat. A zakładając, że jest się świrem w temacie prywatności i uważa się, że Xiaomi to chiński wywiad to w jaką kamerkę powinienem zainwestować? I do wnętrza i na zewnątrz domu…

1 polubienie