iPhone 11 - Apple September Event

I jak Wam się podoba nowy phone?

Ja na kongregacji już mówiłem @pawelorzech, że chyba się wstrzymam i w sumie podtrzymuję. Nie wiem… jak zobaczę jak wygląda output z kamery to może zmienię zdanie, ale mając XS Max myślę, że to byłoby wyrzuceniem kasy. Generalnie aparat spoko, ale nie jest to aż taka zmiana. Night mode jedynie to coś fajnego, natomiast ciekawy jestem jak to będzie wyglądało w praktyce.

Zamiast kupować iP w tym roku, przeleję więcej hajsu na WOŚP z mBankiem.

8 polubień

Ja osobiście jestem mega zawiedziony, jedynie pro jakoś tam stara sie walczyć ale też lipa… Ogolnie cała konferencja słaba… Porównujac WWDC było sztosem przy tym co się dziś wydarzyło : \

2 polubienia

Nie znam się na sprzęcie Apple, ale wychodzi na to, że iPhone 11 to będzie taka bieda wersja (jak wcześniej XR), Pro będzie zwykły, a Pro Max będzie zwykły większy?

Pisząc o 11 miałem na myśli całą rodzinę. Literalnie to tak 11 to odpowiednik XR

Moje hot takes:

Diversity - wow. Wielki postęp z roku na rok, ale pani od iPhone’a 11 nudna AF.

iPhone 11 - Piękne kolory, $699 netto to fenomenalna cena. Nagle flagowy iPhone jest w cenie dobrego OnePlusa. Moim zdaniem będzie się świetnie sprzedawał mimo pozornego braku rewolucji.

iPhone Xr - Nie, nie pomyliłem się. Xr to wciąż świetny telefon i za $599 staje się naprawdę łakomym kąskiem dla ludzi, którzy do tej pory kupowali używane iPhone’y albo chińskie Androidy, bo Apple drogie. Bardzo bardzo dobra oferta.

Kolory 11 - kocham pastele, a zielony to mój ulubiony kolor - mniam.

Night Mode - mam wrażenie, że oni wiedzą, że jest raczej do dupy i nie ma startu do konkurencji. Za mało o nim powiedzieli, żeby była rewolucja.