Instalacja civ3 na Macu

Czy ktoś wie czy da radę (jeśli tak to jak) zainstalować cywilizacje 3 na MacBooku - najlepiej legalnie :blush:

Jest chyba na steamie więc nie powinno być problemu.

1 polubienie

Z tego co wiem są tylko nowsze wersje

Tak, na Steamie i GOG są tylko wersje dla Windows.

ma ktoś jakiś pomysł? :slight_smile:

Nie znam się, ale postawiłbym Win10 na virtualboxie na macu :smiley:

Nie polecam, działa to słabo nawet jak przydzielisz 5GB ramu. Może przez wine lub crossover.

A może bootcamp?

Szybciej wyjdzie tani laptop z biedronki :slight_smile:

To chyba dawno nie instalowałeś windowsa na bootcampie mistrzu🙂

W sumie nie :slight_smile: bez sensu kupować mac żeby na nim Windows używać :slight_smile:

1 polubienie

Czasem skorzystanie z windowsa nie jest zależne od nas, a nie działa na to źle na Macu. Sprawdź to się przekonasz😉

Raczej nie :slight_smile: ja maca nie wyłączam, on po prostu działa :slight_smile: jak muszę to mam osobna maszynę na Windows albo Linux w pracy i tyle.

1 polubienie

No widzisz, ja do moich potrzeb nie muszę specjalnie mieć drugiego urządzenia z windowsem. Tak samo @Piotr_Celigowski raczej nie będzie specjalnie potrzebował komputera z windowsem żeby raz kiedyś pograć w jakaś grę🙂

1 polubienie

Dokładnie tak, civ 3, i szachy to jedyne gry w które czasem gram - do civ mam szczególny sentyment ale nie na tyle by specjalnie kompa kupować :wink:

Ale Windowsa już kupisz? :smiley:
Legalnie to taniej można kupić lapka z windowsem niż samego windowsa :slight_smile:
Zwłaszcza, że do CIV3 to Ci wystarczy rzęch sprzed 5 lat :slight_smile:

1 polubienie

masz rację ale kolejny sprzęt może wywołać niepohamowany potok słów mojej “lepszej połowy”, którego wolałbym uniknąć :wink:

Podpinasz Maka pod jakiś monitor zewnętrzny? Jeżeli tak to możesz sobie kupić stick HDMI z Windowsem i na tym zainstalować cywilizację. To jest takie małe że lepsza połowa nie zauważy :smiley: