iCloud pokazuje nieprawidłową ilość zajętego miejsca

Ładuję sporą ilość plików do iCloud Drive przez przeglądarkę. Jakiś miesiąc temu zwiększyłem pojemność do 2TB. iCloud Drive pokazuje mi, że mam zajęte 49.9GB, a wiem, że wrzuciłem kilkakrotnie więcej danych. Photos pokazuje 43.1GB. Razem z innymi aplikacjami, backupami, jest 97.2 miejsca zajętego. Przez przeglądarkę widzę 1.91TB wolnego miejsca i ani drgnie mimo dodawania kolejnych gigabajtów plików. Problem dotyczy zarówno urządzeń na iOS, jak i iclouda przez przeglądarkę. Ktoś ma pomysł co to może być?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Czy udało Ci się rozwiązać problem?

1 polubienie

Tak, zadzwoniłem do nich i musieli po ich stronie zindeksować pliki. Na razie działa ok, ale Dropboksa raczej szybko nię porzucę.

1 polubienie

Okej, cieszę się, że udało się ogarnąć sytuację. W takim razie zamykam wątek ; )

1 polubienie