Czy udało się Wam w jakiś sposób nawiązać kontakt bezpośrednio z supportem Google? Bardzo mocno zepsuł się mój Google Calendar (jedna bardzo ważna funkcja dot. prywatności nie działa ale nie mogę za bardzo napisać o co chodzi) i za cholerę nie jestem w stanie się do nich dostać. Jedyne co mi się udało, to FAQ, gdzie oczywiście nie ma odpowiedzi i wrzucić post na forum support.google.com ale nikt mi tam nic sensownego nie napisał i to raczej nie są osoby z gógla.
Czy znacie jakiś inny sposób żeby ktoś Pro z Google pomógł w razie problemu z ich softem?
tak jak napisał @pnzrfst - nie dostawałeś cudzych maili bo ktoś zarejestrował konto na Twoje dane (w skrócie - nie da się tego zrobić), tylko nadawca(cy) błędnie wpisywali adres mailowy (może mial być nazwiskoimie@gmail.com)
Nie wiem jak jest w standardowym google. Ale jak mas Gsuite to na pewno mozna skontaktowac sie z suportem.
Wlasnie odnalazlem moja rozmowe z nimi. Prowadzilem ja na live chat na pewno. Ale pozniej dostalem jeszcze odpowiedzi na email. niestety nie pamietam jak odpalilem ta rozmowe. Sorki. To bylo dobre kilka lat temu. mam taki email. moze komus sie przyda: esupport@google.com
Szczerze mowiac sadze jednak ze wiadomosci sa filtrowane za pomoca tagu w tytule wiadomosci e-mail. Kazda sprawa z supportu ma unikalny hash tag.
W nagłówku maila widać było, że mail poszedł do imenazwisko@gmail.com a dotarł do imie.nazwisko@gmail.com. Teraz to już w sumie obojętne bo nie używam już gmaila ale wkurzało mnie to niemiłosiernie. Mistrzostwem było jak zaczęła do mnie pisać mama tego… “drugiego mnie”. Hahaha!
Tak jak niestety myslalem. Ja mialem hash tag w tytule i bez tego podejrzewam ze nie przepuszcza. A jakie masz konto? Standard free czy Gsuite platne? Bo na platnym na bank jest support